okej så här ere!

Jag ska från och med SKITA i hur min kropp ser ut (okej if it goes very fat kanske jag börjar banta). Men jag ska still äta very healthy and gå minst 30 minuter varje dag (till tåget osv räknas INTE!) I can eat godis å allt det där enbart på helger! And I'm doing this 'cause jag vill må bra!
Soo, jag äter breakfast varje dag. Jag får äta mackor If I want to fast helst utan smör. Absolut inte oboy! Only ren mjölk. For lunch .. hm it's only 5 skoldagar kvar. På sommarlovet kommer det antagligen inte bli så mkt till lunch eftersom I get up so late. Så det blir lite problem med det där. I guess I have to planera varje dag på sommarlovet så det blir bra. Men juste! About godiset, på sommarlovet får jag äta det more. Inte varje dag though. men inte BARA på helgerna iaf.

Gud vad bra detta feels! Så vad tycker ni? låter det bra? :D mitt mål är alltså inte att gå ner (vilket jag inte kommer nu) utan att må bättre. I'm not in emotional hell anymore :D Igår höll jag på å bryta ihop alltså. But now, jag känner mig redan bättre! ^^ höhö.

Kommentarer
Postat av: Louise

men det är bra tove!
inte så kul att bli sockerberonde redan i den här åldern ..sak också börja tänka på hälsan och börja träna :)

2007-05-31 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback