Synd synd.

Det verkar som att alla har gett upp att blogga (och kommentera!) , det är lite tråkigt tycker jag.
Idag sov jag till klockan 2 typ (det är ovanligt för mig :O), sen åt jag mcdonalds, sen hyrde jag film, men jag hann inte kolla på dom för jag skulle till rix fem festival och kolla på äckel BWO och lite annat skit :)
Det var många poliser där som baxade öl från ungdomar, det var däremot lite roligare :D Sen åkte vi hem, och det var massa från skolan på tåget, t.ex. en av eremiterna i min klass som jag ALDRIG har sagt ett ord till :D Sen gick vi hem till Oskar däre va lan, men det var segt som fan. Sök hjälp grabbar! Man sitter inte vid datorn ett helt dygn. Det är ju ohälsosamt ^^ Så jag gick iaf hem. och nu ska jag sova för jag är allmänt deppig och saknar dig as hell <3

Vi gör vad vill, mm typ eller hur
vi klarar oss på egen hand precis som onani
;D

Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag vill veta vem eremiten var...?
För övrigt, Poliserna var lätt det mest underhållande! Mer poliser åt folket ;)

Postat av: Louise

Jo de e lite synd de där med bloggandet men de r så krävande :P
jag såg inte att de va poliser som baxa öl
men jag var rätt uppe i cara mia och de andra låtarna :P
ditt slut fjung va lite kul :D puss puss

2007-05-19 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback