Vi skapar hat och misär.

Hej hej hemskt mkt hej.
Idag vaknade jag med en enorm utskällning av mamma för att jag aldrig hjälper till, för att jag är lat, att jag är en fara för våran familjs hälsa (eh?) osv osv. Sen sa hon även att hon vägrar att laga mat på en vecka (tack mamma), sen ångrade hon sig och ska tydligen laga mat en gång, sen ska vi andra laga mat. Jag KAN inte laga mat, men dom får väl skylla sig själva att dom vill ha äcklig mat.

Sen var jag iaf barnvakt till Axel och Felicia. Vi hoppade studsmatta, gick och köpte glass och spelade tvspel. det var lite skojjigt ^^ För jag och axel spelade pokemon och jag vinnde :)
Ikväll ska jag gå på bio med några, tihi. Vet inte vad vi ska se, jag vill se Spiderman 3, The number 23, gangster, hata göteborg eller se upp för dårarna XD höhö. Vi ska äta på donken innan och jag vet inte om jag ska köpa happy meal (man får kitty!) eller big n' juicey XD :P whatever, bajsbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback