12 november (världens höstdag)

grått, dugg, slaskigt, runt noll grader, kan det bli värre höstväder? :P
Idag har jag varit hemma och vilat upp mig. Fast pappa tvingade iväg mig till södertälje för att göra synundersökning. Var värsta nervös att jag skulle behöva glasögon men det behövde jag inte xD Sen följde jag med han till JC och valde ut några kläder han  kunde köpa till sig. Sen fika vi, fast åt bara en halv negerboll , har typ ingen aptit. plus att vi åkte förbi donken å jag va inte ens sugen :'( haha. Sen fick jag åka till stallet för Ewe e tydligen oxå sjuk eller så e hon väl med kompisar. hehe. aja jag offrade mig. red inte, va helt lerigt och mörkt..

sen nu e ja hemma igen.. e tydligen kvällsmat nu så hejdå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback