biter ihop och låtsas som ingenting.

skola snart . bajs, fan, skit, orka. Ska inte vara med på gympan, kommer säkert få IG men jag pallar bara inte ! gah. idag ska jag iaf till balduren för ewe e sjuk :)

vet inte vad jag ska skriva. inatt har jag sovit 10 timmar utan att vakna en enda gång, endå är jag skittrött. JAG HATAR SKOLA! ÅH . 7 veckor till julafton iaf. segt. fast iof, har skola två veckor nu, sen APU 2 veckor åsen ere ju bara typ 3 veckor kvar :P hoppas de blir kul på praktiken, får veta idag eller imorn vart ja ska va. ajam, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Klara

7 veckor är inte så mycket :)Det går
nog snabbt särskillt om du har apu.
Jag vill
ocksåtill stallet idag, pallar inte kemin :P haha
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback