FAAAN!

jag blir sjukare för varje timme vafan!! var nära å svimma förut. Jag hinner inte bli sjuk nu, helvete! Asså jag e helt yr å mår illa, mitt huvve känns som att vara dubbelt så stort och har skiitont i halsen, plus att det känns som jag håller på å få feber :( fuckfuck. var bara tvungen å klaga lite ..

Idag i stallet red jag inte, gick en liten prommis med han å sen släppte jeg han på banan så han skulle springa lite men shiiiiet den ponnyn har fan attitydsproblem. ALDRIG träffat en mer nonchalant och respektlös häst. jag svääär; jag stog å hoppa breve han, vifta med armarna, stampa i marken, viftade skiitmkt med spöt, mn vad gör han? INTE ETT SKIT. inte minsta lilla reaktion !! seriöst? han måste ha nåt fel. en annan häst hade fan skitit på sig. åh jobbiga ponny. när jag lämnat tillbaks han ska jag köpa en känslig, pigg häst <3 dom jag älskar att rida mest ! typ mullan ^^ <3 hon var perfekt på alla sett .. sakna .

sen hemma åt jag kebabtallrik, det konstiga är att det gör inte ont i halsen när jag äter, men när jag pratar eller dricker så göre skiitont. sen har jag kollat på värdscupen i hoppning lite.. dom hästarna e så fina ! love love love. sen äre väl typ det jag har gjort. ska nog sova snart, men man sover så dåligt när man e sjuk så det e bara jobbigt.. men men.. hoppas alla mår bra iallefall. pusspuss-

Kommentarer
Postat av: Klara

Han är faktiskt riktigt dryg! Jag skulle aldrig orka med honom, jag beundrar ditt tålamod :P
Krya på dig älskling(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback