hewleu

jag e hyper >__< det e faktiskt jobbigt. asså ida va ja bara i stallet i en å en halvtimme , red inte så mkt för de va så mörkt å bla bla men asså det coola var att baldur var skitpigg på banan :D :D :D han bocka t.om lite grann sådär roligt ^^ han trava på i bra tempo helt frivilligt å galoppera tom ett helt varv på mittvolten utan att sakta av ! helt coolt. men asså jag behövde inte driva ett skit i traven, fick typ göra massa förhållningar hela tidne, lovley :D hahah.
julle va me oxå . om nån bryr sig eh. det e mörkt så tidigt nu ! skit.

imorn ska jag hälsa på i tullinge, ska bli skitrolit :D saknar dom fan . hihi. ska dock bara va me på gympan XD för fan aa så. måste ju gå till min egna skola innan oxå. xD synd, palla de typ. ville va me på kemin xD skulle dock nog inte få det för jeanette för att jag skulle störa.- synd..

men men, ska gå å kolla på nyhetern eller nåt så jag kommer ner i varv xD fan jag känner mig som ett damp. hehehe xD eller nåt. ajaj HEJDÅÅÅÅÅ 
 
 dslfög-dh -

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha vad skönt, han kanske börjar bli vinterpigg ;)
Åh yey, kanske ser dig då :)Puss

Postat av: Louise

hehehe de e lite kul å va damp endå:P jag va de mä igår hihi

2007-11-06 @ 21:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback