saker man ser.

alltså, jag har ju tur som vanligt ;) igår på praktiken skickar Eva sms å frågar om jag vill gå på Kent :D vad svarar man? så efter praktiken gick jag på donken med Maria åsen mötte ja Eva så åkte vi till globen å såg dom :D plus att jag köpte en tröja ^^ muahah.

iallefall jag måste bara säga: aatt ha värdesaker å allt i innerficka eller nåt !! maria blev av med sin mobil å busskort på donken igår av en ficktjuv :O jävla cp människa alltså, så från å me nu har ja alltid det i innerfickan :P

iallefall. sen efter kent så la ja mig direkt för jag började bli sjuk pga barnen e ju helt snoriga å allt. men inte hjälpte det så nu e jag jätteförkyld! kanske bara går halvdag imorn får se hur jag mår åså  ..

orkar inte skriva mer, har typ ridit, vart på praktiken å det vanliga sådär ^^ pusshejs


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fyfan vilka idioter det finns! Ska nog också börja ha mina grejor i innerfickan.. :S

2007-11-20 @ 22:15:13
Postat av: Josefine

Fyfan vilka idioter det finns! Ska nog också börja ha mina grejor i innerfickan.. :S

2007-11-20 @ 22:16:38
Postat av: Louise

därför jag inte hade hört att du skulle på kent, bara en sån där spontan grej :P fy faan va najs :)

2007-11-21 @ 17:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback