torsdag,,

Hejsan, e hemma från praktiken idag för jag e sjuk :/ det e verkligen jobbigt. hela mitt huvve dunkar å allting å det hjälper inte med alvedon eller något ! men va på utskällningssamtal idaa.. gick inte så bra.. asså hon sa massa bra saker om mig men det enda pappa säger är : asså 9 procent frånvaro?!?!?! det här gör mig riktigt förbannad, !! å bla bla bla typ lackar ...--' fan vad jag hatar dig. Sluta lev i idn lilla perfekta drömvärld. Jag kommer aldrig bli perfekt okej?!

ígår va ja på praktiken fast ja va sjuk.. rätt jobbigt sen på kvällen mådde ja säämst så därför e ja hemma nu.. men vi gjorde inget speciellt, va i skogen på förmiddan :P men men.. pappa e hemma det e irriteterande som fan för han jobbar i vardagsrummet å ja brukar alltid kolla på film där när ja e sjuk..

aja, ska inte till stallet ida heller ,. då blir ja aldrig frisk. men imorn har ja insläppet endå... aja ska gå å äta mackor, hejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback