uhu.

I have got to sleep. men men. idag måste jag bara säga att det gick skiitbra att rida (: trots att Powerplay oxå va på banan ^^, lånade en gummisnodd av Ingalill å shit, var verkligen skitstor skillnad ! Alltså vissa klagar på att jag använder inspänningstyglar nu men alltså, jag gör väl fan det om jag vill. för det första, jag har den inte hårt spänt så han automatiskt böjer på nacken som vissa verkar tro ? (men han gick faktiskt i form i slutet i båd skritt å trav :D) å sen: det GÅR typ inte att rida utan den så.. sluta klaga bara.. :D tacktack. men e så glad :) så när jag kommer till globen ska jag köpa mig en egen plus lite andra grejer..

ivf. idag i skolan höll jag på å dö.. var så tråkigt som vanligt. På håltimmen kom jag hem å hitta år 6 av vänner i brevlådan , :D jippi. så har kollat lite på det idag. imorn ska ewe ha baldur, lite skönt , jag måste plugga plus åka till stälje igen.. bajs.

nu sitter jag och lyssnar på death cab (: rätt bra ere ju. ;) nej men.. jag saknar dig. BAJS PÅ MIGmen ska sova nu, är jättetrött. Fick´ingen sömn inatt, eller jo men inte så mkt. hade ångest över småsaker. jag blir så arg på mig själv. fmnklsdgnfd

Fick MVG+ på engelska"provet" , fast jag hade typ två fel, äkta pinsamt, skämdes fan ^^ asså det var nån mening då man skulle skriva nåt med skilja, skilja sig eller nåt, asså jag missupfatta å skrev differ ni vet blond som jag är ^^ fast hon mena förstås divorce, alltså det var riktigt stört xD typ det ordet jag kan lättast eftersom jag lär mig min engelska när jag kollar på vänner osv å där använder dom det ordet väldigt ofta , speciellt eftersom en av mina favoriter är Ross ;D haha, aja vem bryr sig..

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback