you're still a little fat girl inside , aren't you?

hahah sitter å gapflabbar, kollar på vänner, det e så jävla rolit jag blir fan glad av å kjolla på de, tips till er deppiga däeute ;D xD

Efter jag vart hos viktor (vi kollade på stuart little xD) så åkte jag till södertälje åså.. sen kom jag hem käka middag, sitter vid datorn nu å kollar på vänner oxå ;D så ska snart till Eva å mysa med te till bonde ;) fan vi älskar de men alla mobbar oss, det e faktiskt bra, VI e bra xD

jaojao, i skolan hade vi tema dag, engelska . kollade på e skittråki film .. åsen diskuterade den lite.. fast det var kulare å prata om den iaf :P vi snacka om typ såna där huliganer som slåss innan matchen. ASSÅ HELT SINNESSJUKT! aja have to go, byye.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag såg på bonde!(och heroes)Det är lite mysigt program :)
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback