för er tröga: man klickar på bilden så blir den stor (:



Jag och klara träffade på 4 rådjur när vi var ute och red ! okej vi träffar rådjur typ varje ridtur men dom var väärsta orädda. Asså vi var skitnära å dom ba stod där utan att springa iväg. That was cooool. Bara för att jag e så där nördigt fan av naturen ^^

Idag var jag typ sjuuk :/ men åkte till stallet på eftermiddagen för att rida ut med Evelina min medryttare som är snäll åså :D men iaf xD så kommer vi dit åså har Prima fått ett äckligt sår på magen där sadeln ligger så det blev till att rida Baldur på banan istället. Vilket iofs gick jättejätte bra idag! Stolt över min lilla korv <3

Imorn blir det skola iaf, och jag har en jättestor läxa som jag inte har orkat göra. måste se på idol först ju. uhu vad jobbigt :/ men men, kanske jobbar med det inatt eller nåt. fast jag måste sova. MEN SHUT UP. det löser sig. Jag får pengar snart, då SKA jag till stan, vem vill följa med? (: ska köpa t-shirtar, smink å typ sådär (: jättelängesen jag shoppade ! så häng med på lördag typ ? (nästa)  Pusss.

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag kan hänga med! tror det iaf :D
puss å kram banan!

2007-09-26 @ 22:04:55
Postat av: Tove

wie :D fan vad roligt gumman (:

2007-09-27 @ 10:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback