första dagen med Baldur idag :)

Måste säga att jag är lite stolt över mig själv för att jag nästan redan fått in rutinerna, vilket jag inte brukar ¨få så snabbt ^^ jag tror inte så många bryr sig vad jag gjorde i stallet men skriver det endå XD
Kom dit vid 5 (?) med klara för hon hade insläppet, fast Sofia hade redan tagit in dom så vi fodrade, fyllde höpåsar och typ.. ah det :P Sen tog vi ut hästarna å sadla å sånt, var ju första gången jag red han i nya stallet så vi red lite på banan först. Skritten å traven gick bra, galoppen åt helevete. var nog för att ingen av oss var sugna på att dressyra mer i spöregnet . Så vi drog ut mot stubbåkern (?) å trava lite där, sen blidde det lite klättring i skogen, skritta på en skogsstig en bit åsen galopp över stubbfältet. Vi tog det lugnt dock för det var väldigt halt pga all lera åsen vill jag inte köra värrsta rejset första dagen. Sen kom tillslut till stallet DYGNSURA. jag var blöt enda in på skinkorna :P å bla bla, torka sötnosen osv , mockade , gick å hämtade massa halm å kom hem tillslut vid halv 9 :P
min eftermiddag det. så kommer det se ut rätt ofta nuförtiden ^^,

aja, ska typ sova nu.. pusshej gonatt

Kommentarer
Postat av: Louise

oj jävlar :O du kommer ha lite tid efter skolan asså ... fast endå jävligt skönt
massa frisk luft istället för att hänga vid datorn :) låter mysigt trots regnet ..ha det gullunge!

2007-09-05 @ 17:29:01
Postat av: Eva

låter fätt mysigt å rida ut i skogen å andas in friheten :P kanske inte när de spöregnar men annars så hehe
puss på dej

2007-09-05 @ 23:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback