I got through this day, no one saw through my games.

Goooood day sunshiinee!
tänkte faktiskt egentligen lägga mig nu och försöka sova. Alltså jag måste helt seriöst åka till bibblan, ´har inga böcker att läsa. utom en på engelska så jag får väl läsa den nu, orka, göra läxor en fucking fredagnatt, men den verkar helt ok så ja. whatever.

Vart hps carro ikväll åsen på pizzan där folk satt tsm med folk i övre medelåldern. trevligt :P eheh. jag var mest med Lollo <3 :) vi hade det faktiskt trevligt när vi satt å luffa. fuck oss alltså xD

nej men på riktigt. dags att sova. Imorn blir det lite på banan å lite i skogen. å på söndag ska vi hoppa för första gången :) spännande yeah. höhö. Puss & godnatt.

Kommentarer
Postat av: Louise

ja det va trevligt och bara sitta och snacka:D kändes rätt pinigt å va där på pizzan ..haha kolla filmen jag spela in på dom när dom dansa(gamla paret asså) fett kul! :P puss pårej!

2007-09-23 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback