I really miss you.

Heej hopp.
Jag e trött. fast typ i två veckor (sen skolan börja typ) har jag haft skitsvårt att somna på kvällen :( har typ ångest hela tiden, eller mer typ "oro" fett jobbigt iaf. Tror jag ska gå å upp å spy hela tiden >___<
Idag i skolan hade vi bara två lektioner. lagom kul. dog inte av trisitess iaf. Sen gick jag hem, stressa lite och tog bussen ut till stallet. Hade en del att göra så dfr ville jag komma ut så fort som möjligt :P Jag red ut , det var trevligt. Fast han var lite trötter, eller så fejka han bara (troligen ^^) men kanske ska börja ge han kraftfoder snart, väntar nog en vecka till endå. Imorn ska vi rida vårt första dressyrpass ;) ska bli intressant, haha.

hursomhelst. Kom hem lagom till Idol så jag kollade på det , så jävla roligt XD utom att jag hatar att programledarna ska spela så jävla dumma >__< sjukt irriterande ^^ sen har jag ätit massor, man blir fan hungrig av att vara därute hela eftermiddagarna asså ^^, men aa fan jag orkar inte skriva mer. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback