I slowly go insane.

glöm inte bort att du är värdelös.

 Heej.
Idag var jag ledig som typ alla redan vet för jag måste skryta om det hela tiden :) Började morgonen med att ta en promenad. Sen åkte jag ut till stallet. Orkade inte rida så mkt för jag fick kramp i benen hela tiden pga av min älskade cpfuckingidiothäst inte har någon bjudning. Men jag har nog bara mig själv att skylla. Vill inte skriva om ridningen, blir bara så arg. Efter stallet åkte jag och mamma till stugbygeln för att rensa mammas konto lite. Köpte en sån där "luddig" grej att ha under sadlen, vet fan inte vad det heter. typ en vojlock, sen ett övergångstäcke men tror han kan ha det hela vintern, han e ju trots allt islänning, men ska ju klippa honom. men det är ett tag kvar till vintern så ^^ sen köpte jag en mankborste och glansspray oxå. NO MORE KARDBORRS! xD Tänkte köpa torrchampoo för skimmlar men hittade inte. VART HAR JAG SETT DET? kanske var en dröm att det fanns ^^, haha.

Nu ikväll ska jag se på idol (slutaudition börjar idag!) och göra läxan. Och dricka te :) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback