leave me alone !

Jag vet fan inte vad jag ska göra alltså. Jag fattar heller inte hur jag på något sätt kan tro att det en gång går bra så är han förändrad. Det kan inte finnas så många anledningar till att han är helt fucking cp , antingen trivs han inte (inte spec troligt eftersom han gör allt han kan för att komma till stallet), eller så har han ont någonstans (inte hellere troligt för när han är ute i skogen med en annan häst går han jättebra (oftast) sen sista alternativet och det mest troliga: han hatar helt enkelt mig. Inte så konstigt eftersom jag skriker på han hela tiden men jag gör ju inte det från början, jag är skitsnäll tills han börjar bråka. ÅH. fitta!
Och jag har ju fan skrivit på kontraktet fram tills juni. Jag vill inte rida det där cp:et en enda gång till. han kommer bli ett jävla fetto (asså mer fet än nu!) ÅH. Trodde det sk

I skolan hade vi gympa, sprang/gick en liten runda. Sen enkel cp matte å sen sluta vi. inget speciellt.

Du kommer aldrig ta dig upp.

Kommentarer
Postat av: Louise

fy fan va jobbigt :/ jag vet hur det känns eller iaf lite, att inte va omtyckt av "sitt djur"
men hang on det kanske löser sig? :) fast han har ju vart sådär ett bra tag den bortskämda lilla jäveln puss pårej!

2007-09-24 @ 20:00:53
Postat av: Klara

Det är ju inte bara dig han är ett litet monster mot. Han tycker nog bara att det är tråkigt att vara på banan. Det kanske blir bättre sen. annars får han väl
bli skogshäst som Prima ;) Puss(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback