Love you more each day.

Alltså kan snart inte beskiva hur mkt jag älskar dig :D Vi har redan framsteg med ridningen å det e så kul att se :) Imorn blire dressyr igen men på tisdag ska du få springa av dig på stubbåkrarna älskling <3 :D

Idag köpte jag en jacka på vila, typ sån där "kappa" med skärp i midjan, svart såklart :) åsen en t-shirt som kostar typ 300 på internet, jag fick min för 99 spänn på carlings (H)  sådär ser den ut ;) Love it, på texten ståre : Somtimes when I beat you I feel so much stronger  å bla bla orkar inte skriva hela :P men den e snygg tkr jag ^^,

Crash

När jag kom hem åt jag pizza. för en gångs skull har jag inte söndagsångest, så skönt :) är knappt deppig ens. Det e nog Baldurs förtjänst och min mamma som följde med mig å köpte dom där sakerna. Bra dag! nu ska jag snart måla naglarna. PUSS! :D

Kommentarer
Postat av: carro

Snygg t-shirt vafaan xD , fan vill oxå inte ha söndagsångest , känn dig lycklig lottad :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback