Lövstas Baldur <3

asså jag är så jävla glad :) Hade morgonfodringen imorse så jag red nu på morronen oxå, och det gick SÅ bra. Red med sporrar på honom och alltså vilken skillnad! Det är fortfarande inte ett dugg bra, men åh , jag fick nästan tårar asså :D Är så stolt över honom. Jag red bara jättejätte kort. Travade två varv på ena volten och han försökte knappt gå ut på spåret igen, åsen hade han lite bjudning i galoppen vilket han verkligen inte haft innan. Fan vad jag älskar dig nu älskade finaste killen :) (L)

Klockan är inte ens 11 och jag har redan vart i stallet, ridit , fixat mig å allting. Det känns jättekonstigt, brukar fan ligga å sova fortfarande vid den här tiden ^^ aja. Var bara tvungen att skriva hur duktig han var idag! MIN ÄLSKLING :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kul att det gick bättre!:D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback