over my head.

Nu är jag hemma, och helt slut av någon anledning. Träffade Sofia i stallet, hon övertalade (TVINGADE!) mig att rida dressyr i spöregnet, asså jag blir fan deppig av att rida dressyr på honom, bara för att jag e så jävla dålig :( och han försöker inte direkt hjälpa till heller. Varje gång vill jag bara lägga mig på marken å gråta å skrika. ÅH. sen var jag helt dygnsur å skulle mocka, jippi! men men, imorn ska jag rida ut med Klara (vilket betyder galoppera hela tiden å trötta ut lilla gubben så mkt att hans trötthet gör att han blir hyper.) asså han kan inte trava lika sanbbt som prima eftersom han varken är så stor eller varmblod.

Imorn har jag bara matte å data, skönt. Nu ska jag göra iordning lite käk åsen se idol :) pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Klara

Du får trava först istället, om du inte travar jättelångsamt som sofia dvs ;)Puss!

Postat av: Tove

haha okej :) ah jag ska trava så fort han kan ;) vilket borde vara snabbare än sofia, haha!

2007-09-21 @ 13:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback