Pojken som kallades Det.

har äntligen tagit mig i kragen å börjat läsa den. Det är första boken jag gråtit till. var bara tvungen att skriva dom här två styckena :/ helt sjukt.

"Jag slöt ögonen när hon började slå mig. Jag försökte skydda ansiktet, men hon ryckte resolut undan mina händer. Det kändes som om hon slog mig i en evighet. Slutligen smög jag upp vänsterarmen för att skydda ansiktet. Hon grep tag i min arm, förlorade balansen och tog ett stapplande steg bakåt. När hon svajade till för att hålla sig kvar på benen hörde jag ett krasande ljud och kände en oerhörd smärta i axeln och armen. Hennes häpna ansiktsutryck fick mig att förstå att hon också hade hört ljudet och hon släptte taget om min arm, vände sig om och gick därifrån som om ingenting hade hänt."

"Hon beordrade mig att ta av mig kläderna och ställa mig vid köksspisen, jag skälvde av rädsla och förlägenhet. ...  ... ... min belöning för att ha efterlev hennes regler och berätta sanningen blev ett hårt knytslag i ansiktet.
Sedan lutade hon sig framåt och vred på gasen på spisen. Jag blev genast skräckslagen, Det svartnade för ögonen och benen började vika sig under mig. Jag ville försvinna. Jag slöt ögonen och önskade att hon skulle gå upp i rök. Min hjärna gick i baklås när jag kände hur hon låste fast mig som ett skruvstäd med handen.
Du har gjort mitt liv till ett fullständigt helvete! fräste hon. Nu är det dags att jag visar dig hur helvetet ser ut! Hon grep tag i armen på mig och höll den över lågan som fladdrade i brandgult och blått. Det såg ut som min hud exploderade av hettan. Jag kände lukten av svedda hår från min brända arm. .... .... Sedan beordrade hon mig att klättra upp på spisen och lägga mig på lågorna så hon kunde se mig brinna."

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det boken är skitbra! Men det är så hemskt att den är sann :/ Läs de andra böckerna också!

2007-09-10 @ 01:32:08
Postat av: Emmie

älskar de där böckerna me de é hemska!!

2007-09-10 @ 08:02:35
Postat av: Klara

Usch vad hemst =/ har också funderat på att läsa dem..

2007-09-10 @ 10:30:49
Postat av: Klara

Usch vad hemst =/ har också funderat på att läsa dem..

2007-09-10 @ 10:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback