Så dum som jag är.

Jag måste bara tipsa! Vitlökskroketter. Vet inte vilket märke eller något med kolla i frysdisken på ica, typ lite bronsaktig förpacking. Gudomligt gott alltså (A) (ingenting för hälsofrekas dock, dom var ungefär dränkta i olja)

Idag har jag färgat håret, alla som ser mig kommer kolla snett å typ garva, men det bjuder jag på ;) Om ett par veckor kommer det vara snyggt faktiskt! hursomhelst. Ikväll blire film, trevligt. Men ska gå till krysset snart så ska fixa mig lite. Pusshejs.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Vilken färg? =)

Postat av: Ellinor

Nu blev jag nyfiken. Du får lägga in bilder på bdb :)

2007-09-15 @ 23:14:12
Postat av: Tove

haha nooooo

2007-09-15 @ 23:38:55
URL: http://tovsan.blogg.se
Postat av: Louise

haha kandu inte beskriva hur det ser ut iaf? :D puss pårej å tack för tipset :P

2007-09-16 @ 11:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback