trött som FAN!

Är hemma idag igen, håller på å dööö asså.

Idag ska jag longera baldurkorven, se hur det går då (: längtar tills på fredag, då blir det dressyr igen. hoppas det går lika bra som igår ;)

idag har jag kollat på skilda världar. Jag följer fan det xD går 11.30 på vardagar å eftersom jag e hemma så mkt nu så har jag blivit besatt. Jag kom på häromdagen att den där bruden i sthlm boogie.. nathalie, är med där XD haha. har hon alltid vart det ?! för jag minns verkligen inte det. hursomhelst har hon precis gjort slut med Micke för han hade knullat med Nora :D det där programmet e fett kulit (:

imorn ska jag bleka håret igen, muaha. ehm. ska klä på mig nu tror jag. så jag piggnar till lite.. fyfan, jag känner mig som ett vrak. går i sunkiga kläder, skitigt hår, dricker kaffe och röker. UÄH. nej jag mår inte bra idag. Skärpning.

Kommentarer
Postat av: mowgli-hellghost

ja känner igen kaffe beroendet. ja har oxo det, eller typ ja måste dricka kaffe i skolan för att hålla mig alert i hopp om å lära mig ngt. stockholm boogie skulle ja vilja se, du har snackat om de en annan gång. herrå ha en bra dag :P kram

2007-09-27 @ 13:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback