Wake up.

Tjing Pling :)
Ikväll ska jag inte göra nånting alls. Känns lite trist men jag är jävligt trött så det är väl lika bra det xD Idag i skolan hade vi först matte, jag jobbade ett par sidor, går så jävla fort när det är så enkelt. Lennart ba: jaha, så du har redan kommit hit, det här har vi ju inte gått igenom ännu , men du kanske kan det endå? jag ba: mm, jag lärde mig det här för typ 3-4 år sen xD Sen hade vi lunch, asså det är alltid äcklig mat i rönninge :S men men, efter lunchen datorkunskap, det gick bra. Man skulle bara skriva en egen löpsedel i word iof men han tyckte min var bra, sådetså xD

Sen sluta vi, då gick jag hem, drack kaffe, bytte om och sen direkt ut till stallet. Det gick faktiskt jättebra att rida :) utom att han ett tag blev "jättetrött" åsen i slutet blev han så pigg att jag knappt kunde hålla honom xD Sen hade vi typ en timme över att göra ingenting så vi tömde kärrorna å sen försökte jag uppfostra Baldur lite, det går faktiskt jättebra ! han e redan lydigare :)

Nu sitter jag bara och väntar på att middagen ska bli färdig , haha. Hare!


Kommentarer
Postat av: Josefine

maten i rönninge är alltid vidrig :(

2007-09-16 @ 12:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback