24 februari

jag minns inte när jag skrev senast. Men så mycket har i vilket fall inte hänt.
I fredags, minns jag inte vad jag gjorde. Skola, stallet och jag är helt säker på att jag gjorde något på kvällen men minns verkligen inte vad ! jofan, det var då vi var hos Tessa tror jag, och sen till anderssons fest ? isf var det ju inte längsen jag bloggade. Igår lördag, jag vaknade ganska tidigt vad jag minns. fan jag hatar att ha så dåligt korttidsminne xD på kvällen var jag hos josse iaf , ajuste ja vapå ica maxi ! xD hehe det var skoj. sen middag hos Josefine, trevligt fast vi kollade på melodiäckelfestivalen, shit det var ovanligt dåliga låtar :)

idag vaknade jag också tidigt (jag har ingen rullgardin) , åkte till mio vet ej varför hade inget annat å göra.. sen vid 6-7 gick jag till carro iaf å då bokade vi resan :D gud vad jag läängtar, :) sen när vi gick därifrån gick vi till lollo . jag eva danne å patrik alltså. vi va inte där sålänge så jag kom hem ganska tidigt , skönt :) nu ska jag sova och imorn ska jag klippa mig!! äntligen blir jag aaav med mitt hår. det e så förbannat slitet , det e som att borsta tunna gummiband. helt sjukt. sen ska ja färga när ja kommer hem, brunt eller rött. har fortfarande inte bestämt mig ^^ kanske börjar med röd och ser hur de blir, de e ju bara å färga över med brunt sen om ja vill ^^ . aja pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback