allt som du valt bort.

tisdag.. började vid 8, endast 5 personer kom på första lektionen (och jag var en av dom såklart) , fett lågt ärligt :P visst jag brukar missa lektioner ibland men min klass e helt fucked up. Vi måste planera lektioner osv helt annorlunda eftersom man aldrig vet när någon behagar att helt plötsligt dyka upp efter 2 veckors skolk.. >< aja, hade matte å de e svårt:P sen hade vi BF i många timmar och dte var sjukt tråkigt. plus att ja hatar den kärrningen , hon e så hård !! med betyg å allting.. har bara fått G i de kurser vi haft me hon, fast ja har gjort skitbra ifrån mig.. bitch. hursomhelst, vi sluta iaf vid 12 så då åkte ja, zerina å jasmine till donken i tumba åsen kom Lwam oxå ;D de va rolit.. plus att ja träffa nåra i min gamla klass( tråkiga personer dock från räddning) sen åkte ja tillbaka till skolan :P jag vet ej varför faktiskt, haha. men ja orka inte va hemma vet inte vfr :P men sen gick ja hem iaf å kolla på film och jag har så sjuuukt tråkigt! har skrivit min hälso"dag"bok ^^ men de gick ju rätt fort haha. skrev att ja börjat äta nyttigare å sen ringer mamma å ba: vad vill du ha från felino .. -hmm.. calzone! xD (Y)
imorn ere romme iaf! :D


jag är trasig apparat
jag är en gammal fantasi
jag är nåt som måste lagas
och sen skyddas
från skiten vi lever i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback