du är inte den du var och jag längtar efter dig.

shenna.
gårdagen spenderade jag med Eva och Klara , eller alltså kvällen (: på dagen började jag skolan kl 8! kom dock bara fem minuter försent :D sen data sjukt tråkigt. sen så skulle jag å zerina käka på donken men självklart måste hon går på bilden. (ofta du är sådär petig med skolan du bara retar mig :'( haha) sen åkte vi iaf till donken när ja hade suttit å väntat på henne i en timme. tvingade dock Josse att vänta med mig , :D sen efter donken åkte ja direkt till stallet. var nära att behöva åka buss men ringde å tiggde åsa om skuss ^^ hehe, i stallet så löshoppa vi :D han vhoppa en oxer på typ 65 cm :) de e bra för han ju. Xerxes hoppa dock typ 90 men endåå han e ju större å lite oklumpigare xD 

hos eva gjorde vi inget speciellt. ja blev lite salongsberusad (+ lite till men de ordet e så roligt :D) sen gjorde vi chokladpudding med grädde och banan <3 så gott. och spelade ett spel som hette orange eller nåt. det var iaf skitkul. man skulle se hur bra man kände varann xD asså ja tar ett kort däre kanske står: jag är impulsiv bla bla.. då ska ja välja från en skala 1-4 hur bra de stämmer. sen kollar man om medpselarna har tagit samma sffra,, ingen fattar :D menm de va kul . sen kom ja i säng vid 3 iaf HELT SLUT xD

sen ida gick ja upp, åt frukost  åkte direkt me julle till ridningen., hon red Sean faktiskt ;D sen åkte vi till baldur såklart å skulle bara ut  å trava lite men de va så jäävla snöigt å blåsa så de va helt jobbigt, så det blev inte så mkt :P mnen lite iaf. haha, hursomhelst, ikväll ska ja på bio med Hanna :) vi ska se I am legend,. verkar najsig, å nu ska ja se på vänner., eller borde kanske städa rummet., ska överväga de senaste men de känns som att ja kommer sluta framföt tv:n iaf :P aja pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback