I knew you were gonna throw that in my face!

hejs.
minns inte när jag skrev senaste men igår var det iaf lördag. Gick upp vid 9 för att hinna göra allt ja skulle göra :P Så på morronen åkte jag till kungens kurva, köpte ny grimma till balduren sen presenter till Lollo och ev. till mig själv köpte ja två tröjor, vantar och ett par stövlar :) Efter det åkte jag till stallet och red typ 1½ timma. gick skiitbra. Hade två cavaletti bommar på mittvolten och lyckades rida TVÅ varv i galopp ;) inte väldigt fint men de gick. söto. Sen hade jag insläppet åså. var iaf där 4 timmar å lite mer xD Sen vid 7 begav jag mig till ev på middag. mkt trevligt, nytt folk osv :) men tog mig hem i tid så kom hem redan vid 1 :) detta eftersom jag skulle upp 7 idag..

så ja, ida gick ja upp 7 och åkte  till stallet. hade morgonfodringen å de.. var sjukt trött. med jävla söndagsångest. jag orkar inte, kom hem vid 10. låg i sängen till 4, palla inte göra nåt annat, mamma tvingade upp mig för att äta lite. när man inte äter tappar man hungern för er som undrar, hehe , sen kröp ja ner i sängen igen. satte på vänner å slötittade. tillslut började jag svettas kopiöst och fick mer ångest. Gick ut och tog en cigg, köpte cola på samma gång. sen blev de andra avenyn och det är min roliga äckliga jobbiga dag. lägger mig tidigt idag antar jag..

pusshejs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback