it's fate

god morgon.
Gårkvällen blev ganska rolig trots allt, eller ja :P hade hemma å hade skittråkigt men vid 10-tiden gick jag å mötte Klara iaf, vi drog oss mot station å väl där bestämde vi oss för att göra intrång hos Sofia. Vi kollade på lejonkungen å spelade barn-alfapet xD jag förlorade. but still . ganska kul :P just Ev kom vid halv 1-tiden och joina oss. Sen dissade klara oss för en kille (tycker faktiskt att det var lite dålig stil klara, seriöst) men ja:P så då vare jag å sofia kvar fetersom Ev hade däckat. Men vi hade kul xD kollade på filmer på youtube. Sen skicka hon ut mig vid halv 3 :( så då vare bara att gå hem å slagga. hm, aa nu är de lördag iaf, så va ska man göra idag >< stallet iaf, men ja måste vänta helt länge för ingen e hemma  å kan skussa mig, tradigt.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag var ju med er mesta delen av kvällen, du drog ju bara en halvtimme efter mig :P Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback