je t'aime encore.

Idag har jag haft tråkigt. Började med att vakna halv 10 ;O så då gick ja faktiskt upp. Kollade på vänner, åkte till stallet å gick prommis med Baldur. Första gången han blev rädd typ , va nåra typer som slängde bräder i en container xD kom hem å då skulle ja följa me å kolla på tallrikar. jätteroligt, inte :) sen har åsa vart här på midda å ja fick vin faktiskt :P mina föräldrar börjar lätta på trycket xD nej men det var gott :) vi åt lax med nåt osttäcke lala venne. Sen såg ja såklart AA med julle å nu sitter ja här. vet ej vad jag ska göra ikväll. kanske blir wallander som vanligt men denna verkar tråkig :/ huh jag vet inte.. är trött :/ och fett med röksugen ! >< pallaaaa. ja fryser också, hah lika bra å fortsätta klaga när man börjat.

Kommentarer
Postat av: Louie

hahaha gilla slutet :P du är en söt bulle!

2008-02-18 @ 19:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback