lost without you.

Hejsan.
idag händer värsta (okej inte ^^) grejen i stallet. Jag hade baldur i lilla gången när ja mocka åså tror ja han ska klia sig eller nåt men han fastnar i handtaget till en dör och får såklart panik. Så han slänger sig bakåt, drar ner hela dörren som fortfarande sitter fast i hans grimma :/ sen kommer ju såklart inte dörren in genom hans boxdörr så då står han där och flåsar skithögt , asså ja blev skiiträdd :/ de lät ju som fan täänk er han ryckte loss en hel dörrjävel, sen fick ja iaf bort dörren från hans grimma.. var skitdarrig sen :(

ivf, idag började ja 14.30 , hehe, skulle till stallet först egentligen men pallade itne. så tog sovmorron åså. sen i skolan hade vi bara gympa, de va lite roligt ^^ efter gympan åkte ja då till stallet å mockade, han har ju tappat en sko så hovis kommer imorn.. sen åkte ja till skolan för palla inte va hemma ..de va öppet hus där ;D sen vid 8 skulle alla gå hem.. men ja ville inte ^^ asså orkar inte förklara men pappa vill se min frånvarorapport å ja vill inte ha de bråket ida . orkar inte.. men jag satt å prata me Linda min lärare iaf, hon e hygglig :) vi ska rida nån dag när de blir vår. tänkte låna nån häst i stallet åså :D m kanske ska sätta upp henne baldur , hehe.

men nu e ja hemma iaf.. ehue..¨ska nog äta middag.. typ ^^ pusshejs..

Kommentarer
Postat av: Klara

Så typiskt baldur att lyckas med nått sånt,stackars sate :P.
Kul att rida med en lärare, inte alla som gör ;)Längta till våren! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback