okej ärligt shit.

Pallade inte med två lektioner imorse och sen när ja kommer, efter lektionen fröken ba; aa asså vi e oroliga för dig.. sabba inte det här nu, är allt som det ska?
alltså ärligt? :P helt sjukt. för det första; alla i min klass tror att skolan är "kom och gå som du vill" men när ja missar en halv dag så flippar dom. å för de andra; SLUTA BRY DIG!

shiet. iaf, efter skolan så kollade ja på click me julle :P haha den var inte jättebra. eller när ja såg slutet blev den bättre men annars. och btw , ja börjar halv 3 imorn ! men de blir nog stallet innan skolan. så ja ger upp en låång skön sovmorgron, men vill rida i ljuset för en gångs skull. Ja ska antingen rida på banan och baldur SKA trava,. jag vet inte hur de ska gå till bara.. vad som e de smartaste sättet ^^ .. eller så rider ja ut. hm men jo kanske kan lägga upp nån bom eller så.. GAH THAT PONY DRIVES ME CRAZY.

nej men de e iaf fettisdagen ida så ska käka semlor, får se om de går. har nåt sår på tungan så kunde inte äta mackor :( säkert inte semlor heller .. jag får väl äta mina soppa med totalt mosade tomater, hehe. imorn ska nåra i klassen ha semelätar-tävling, fast dom kanske cancelade det jag vet inte ^^, mm , aja, juste ; SNÄLLA, säg en bra låt eller två i en kommentar. Ganska lugna iaf fina :) och jag gillar inte fjortisdunk osv. puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe sök på knugen skuk på youtube :P
just nu lyssnar ja på death of a clown me the kinks ..kanske inte faller dig i smaken :S vet ej du har endå väldigt bred smak om ja inte känner dig helt fel. Elephant gun är fin tkr jag kanske lite mkt cirkus musik över den men iaf :D one thing first är med i garden state och den e mucho fin. Puss på dig!

2008-02-05 @ 18:39:30
Postat av: Klara

Gott med semla, har inte ätit någon ännu^^. Hehe, Baldur gör nog de flesta galna ;).
Hm.. Lifehouse - Storm ären fin låt :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback