spelar ingen roll

bajs. vet inte vad ja ska skriva men håller på å tappa upp ett bad hehe å de tar ju fan evighet... skola idag,. gick bra åp matten förstår ekvationer nu. asså bra ! sen engelska å då skulle vi göra såna där mobbade lappar å skriva nåt bra om varje person inför alla hjärtans dag. jävla sop tönt dag. bara för att folk ska konsumera en massa. efter skolan var jag i stallet å red. gick bra :) rejsade över ett fält åsen red ja lite på banan , sen mysade vi <3 kom hem sen och nu mår jag pissigt som vanligt. ida kommer iaf anna pihl.. hehe, det gillar vi. kom på igår att hennes svenska kille e ju samma som i wallander filmerna, jag e lite trög av mig. aja hejdå :P

kan inte allt bara ta slut?


Kommentarer
Postat av: Klara

Usch på allahjärtansdag,den borde utrotas..
Vad mysigt det låter att rejas, jag ska inte rida förrns på torsdag! Då får jag, Prima, Baldur och Martina ut och rejsa om hon vill det hehe ^^.
Kollade också på Anna Phil, äntligen nått att kolla på på måndagar. Så man inte hinner plugga ;)
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback