I fall apart.

Jag har varit sämst på att blogga på senaste tiden. shame on me. men har ju inget att skriva så lite onödigt.. eh. Idag var jag i stallet fett med tidigt. Det var ganska skönt trots alls. Helt ensammen med pållarna. Sen tog vi ett dressyrpass kl 9 på morronen. Inte illa av oss tycker jag :) Han klarade t.o.m några språng i höger galopp <3 Fy, jag börjar vantrivas hemma, haha. illa. inte för att jag nånsin älskat att vara hemma men iaf.

Igårkväll var jag på bio, det var trevligt. även om filmen kunde vart lite bättre. Såg en som hette försoning.. ja lite konstig. men helt okej ^^ kom i säng kl 12 å allt. :) Om en vecka åker jag till Åre ! Shit vad jag längtar, ska bli skönt att komma bort ;)

Nästa vecka är det praktik igen, jobbigt. men liite kul. mest tråkigt dock :P hehe. alltså. jag har tråkigt, är rastlös får typ ångest xD men men, ska typ.. göra något. hejdå. <3


Kommentarer
Postat av: Klara

Vad kul att åka till åre, hoppas det finns snö bara ;).
Usch jag vill också ha
praktik, orka skolan.. fast nog jobbigt att jobba också iofs ^^ hehe
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback