I will not make the same mistakes that you did.

och så är man tillbaka på ruta 1..

Lång skoldag idag, men var med hela dan iaf :) börjar komma efter , faan. Alltså I BF, fick bara G, och jag kan göra om sista inlämningen och KANSKE få VG. men alltså saken är den att jag kan verkligen inte analysera och "disktuera med mig själv" (?) helt cp. så måste såklart alla säga; men bööh fel inställning. Jag vet att jag redan har gjort mitt bästa, det e jävla cpsofie som bara ger mig G det va för fan bra. Sen i engelskan hade vi prov å ja hade itne pluggat på nåt kapitel så ja bara tog ett kapitel.. kunde de flesta glosorna å rätt så mkt av de andea frågorna, sen när de va frågor om texten gissa ja lite :P
På gympan hade vi dans >.< helt skämmit xD mest bugg åsen lite salsa. hähä. linda va skitbra på salsa fan :p dock kmmer ja aldrigkunna lära mig att dansa pga av min taskiga motorik ;D inget ja deppar över direkt iof .

iaf ska gå , e barnvakt :P pusshejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback