lördagkväll och söndagsångest.

Hejs svejs .
Igårkväll mötte jag Klara ute . hm ja, det var kinda deprimerande. Vi gick hem till mig för att kolla andra avenyn, det gav mig aggressiva aggressioner för det hackade som fan. Vi åt lite mackor och sen har jag för mig att vi kollade på vänner fast det kanske vi förresten inte gjorde. Kom iaf i säng vid 3 :)

Idag försov jag mig lite, skulle åka till srk med julle (det är verkligen tråkigt, speciellt när ja säger "ta Zilja" å den dumma fan tar Sunny. Så vi får sitta på lektarn i typ 20 minuter å vänta. Men hursomhelst. efter de åkte ja ut till balduren. ja skritta ut barbacka som ja brukar göra ^^ de e så mysigt,. Ja ska försöka rida ut imorn å galoppera ganslka mkt men vi får se när ja orkar vakna.

Kom hem från stallen :P tog ett bad , var fett längesen. Sen åt vi konstig mat. smakade helt okej dock. Den här kvällen är helt värdelös! åh. jag tror nästan jag håller på att bli en enstöring :/ synd men shit happens. + att ja lyssnar på green day nu. inte ett dugg mobbat xD dom har visst gjort en låt som e typ 10 minuter ?! jesus. nejmen jag vet inte vad jag ska göra hela kvällen, inte går det nåt på TV heller. och baaaaajajsjdlsjlksfnkdlgnerklgnhnflkölfg.

Kommentarer
Postat av: carro

assså jag pallar inte skolan xD inte för att detta har med ditt inlgg att göra :P

vill skippa skiten och rymma xD

2008-01-06 @ 11:52:18
Postat av: Louise

du e inte ensam om å va enstöring iaf .. förövrigt håller jag så med carro ..hihi jag ska skolka imorn :D mamma ska sjukanmäla mig för ja har tandläkar tid mitt på dan och orkar verkligen inte gå te skolan. puss på rej!

2008-01-06 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback