you pick your words so carefully.

goddagens.
Idag har jag varit jävligt effektiv. Eller egentligen inte. Men har gjort alla uppgifter till praktiken , underbart! Måste lämna dem imorn ju. Men asså saken e den att de va lite kaos ida på praktiken så det var helt stressigt :P sen fortsatta jag stressa när ja kom hem, typ packade, har gjort två maskiner tvätt, städat lite och när jag bloggat klart ska jag byta lakan. RENA LAKAN<3 det gillar vi . haha juste ida på praktiken:
Filippa: Christoffer (fröken ^^), jag är kär i Tove
Christoffer: jaså? :)
Matilda: vetu vem jag är kär i, Filippa? Patrik, din pappa.
Filippa: meh haha, han är redan kär i en annan
M: VA?! vem då??
F: min mamma hihi
M: jaha, vad trist då :(
F: haha nee jag skoja bara!
M: aha vad bra! då ska jag gifta mig med din pappa
F: omeh , han kommer ju dö typ när du fyller 23!

humor ^^,  ehm. nu kom jag på att jag inte ätit midda. mamma lagade typ rådjursmat. Fullkornsris och rivna stekta grönsaker eller nåt. riktigt äckligt nyttigt. asså visst jag har inget emot nyttig mat om de smakar gott. :P men detta smaka BARA nyttigt. så efter ja bytt lakan ska ja käka. bah nu blev ja stressad igen :P jag e verkligen inte stresstålig :D pusshej

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahhaha vilka söta ungar x) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback