:) :)

Fick just ett mail från en kompis, log hela tiden typ och det var ganska långt, fitta vad jag saknar dig <3 :)
hursomhelst det räddade min kväll eftersom jag höll på att deppa ner mig .
inte skrivit på länge, jag minns som vanligt inte vad jag gjort. Undrar om jag gör nåt betydelsefullt i mitt liv  eftersom jag aldrig minns det. Onsdags.. juste, axels födelsedag. minns iallafall att många var på fest och att jag var hemma och deppade :) men innan på kvällen spelade jag guitarhero. fett roligt ^^ torsdag, de var igår.. på dagen gjorde jag nog ingenting, var hos åsa ett tag, åt middag med mamma och sen åkte jag in till stan å träffa Maria :) vi gick på bio, såg P.S. I love you. Den var fan bra :) haha. Sen efter bion så visste jag ej vad jag skulle göra. Alla var upptagna på andra håll som vanligt, men Erica ville iallafall vara med mig :) så hon tog sig över till mig, vi kollade på film å lite så. inget speciellt.
Idag, vaknade med abstinens, ringde Linda som lyckades få mig på andra tankar <3 bah jag borde inte. men så var den dagen räddad. :) Åkte till stallet och red ut 1 h å 40 minuter med hanna :D det var kuuul. vi galopperade skitmkt. Min lilla pojke var helt blööt när vi kom hem. Jag borde klippa honom men han har redan börjat fälla :/ det blir så jävla tugnt hans päls är skiittjock! Men kul var det iaf. I början hade faktiskt xerxes en lugnande inverkan på baldur men det gick över när xerxes också blev uppspelt efter första galoppen xD

Sen kom mamma så vi köpa varsin sallad på felino. mamma gick till åsa, hit kom ev och lollo. vi umgicks, :) typ. Imorgon ska jag sova hos Hanna :D eller  vi ska på bio först :) jag kommer inte ha pengar i hela mars ! på riktigt. jag måste sluta röka, jag har inte råd. shiiet. eh. får typ jobba som städerska hemma eller något.,.. :/

nejmen man kanske ska lägga sig tidigt idag.. ? äh. ska dra mig från datan iallafall. kanske lägger mig och skriver, det var längesen. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Louise

jag tror bara du har dåligt minne:) kanske fått en smäll i huvudet när du va liten? margaretas fel kanske... först bara "jag gör inget meningsfullt" sen rabblar du upp en massa grejer du gjort som iaf jag tyckte lät kul och är det roligt som uppfyller det nån mening iaf. Puss på dig!

2008-03-02 @ 19:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback