Chandler has two copies of Annie!

tråk. Idag var jag i skolan på både lektionerna och jag jobbade skitbra :) hehe. Men sen slutade jag vid 11 eller hur det var. Så nu har jag ätit makaroner & ost och kollat på vänner. "If I had to, I'd pee on anyone of you!" haha xD Usch Baldur har inte gått på hela helgen och det spöregnar ute. Det värsta är väl egentligen att det regnar men det e sjuuukt lerigt överallt man typ drunknar i lera :/ plus att jag måste åka buss ut, orka! nu kom min bror hem på lunchrasten för att spela tvspel i 30 minuter, han har en jävla sickness ärligt. cpbarn. fhjnf, men aa, det e bara måndag :'( stannar nog hemma och dör imorn. vi har tre jävla timmar barn och fritid. orklar inte med den där fittfröken asså å de där jävla grupparbetet. ska hoppa av det å så får jag ig whatever ja kommer få de endå på den här kursen.. undra om man kan hoppa av den :P aja., hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback