det isar så kallt.

Mår dåligt ida me .. inte lika fast ändå typ fett illa ><
var på torekäll iad iaf och det var sviinkallt. Sen skulle man gå hem till en fröken och äta lunch, helt konstigt och jag hade tråkigt och var trött. fast lägenheten var fetfin, galet stor alltså ^^ efteråt gick ja på "stan" en liten stund med cissi å zerina, sen åkte ja hem å hämtade felicia på dagis., åsen tll stallet för ja skulle ta in  hästarna och det var faktiskt inte jobbigt! fast ja gjorde de helt själv. STOLT. jobbade mycket effektivt.
Kom hem å kollade på roomservice. Marie Picasso är fan nya DiLeva eller nåt? helt flippad :S hm whatever, jag måste verkligen sätta igång med mitt pluggande nu. Imorn äre prov på 14 dataskrivna A4 och ja, det är fett mkt för mig. :'( fjdsksfdn. vem vill bjuda söta mig på fika någon dag ? :D haha, pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback