Don't worry, I'm alive! :D

Körde förut idag och det gick braa fan! I början tog det typ ett par minuter innan jag kom framåt överhuvudtaget, släppte för lite på kopplingen, men motorn dog inte eller nånting, lyckades starta på första försöket ;) sen körde jag framåt lite å sen BACKADE! muaha, å sen körde jag runt några varv, motorn dog bara en gång för ja glömde sätta ner kopplingen innan ja bromsa :P sen körde ja runt nåra varn på parkeringen krockade inte med något alls, sen parkerade jag t.om. och lyckades få alla hjul i samma ruta! STOLT. fast var fett nära att köra in i staktet så blev lite tvärtstopp :D men jag var jävligt bra iaf, bromsade skitmjukt hela tiden xD hehe.

men aa, ja va bättre än va ja trodde ja skulle va fan :P var dock skitskakig i början så var lite svårt att släppa kopplingen mjukt å fint :P ja vill ha bara gas , broms å ratt, varför har dom gjort bilarna så komplicerade? ^^

aja, sen på kvällen gick ja till krysset med pappa å julle å hyrde film :) die hard 4, heartbreak kid å nån mer, the kingdom tror ja ^^ kollade på die hard nyss, ja kommer få skit för detta men ja tycker fan die hard e bra ^^ xD haha. JOHN MCCLAINE HAD PLANS!!! haha xD de e dock från vänner men jävligt roligt :D sök på friends die hard ;)  plus att ja har druckit ca 3 liter cola på ett dygn. :D men ja, nu ska ja kolla på heartbreak kid me julle faktiskt :) hon påminde mig just om att de e söndag imorn jävla skitfan ja vet inte vad jag ska göra hela dagen :() :( men men, jag känner mig hyper så hejdååååå , and gratulera mig för körningen för faaaaaanm jag e  fett med stolt asså. mauaha. kanske ska köra lite imorn oxå ^^ fast ja längtar inte till man ska ut på vägen :/ men vafan TJARÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback