hej jag mår illa

funderar på att uppsöka läkare snart :P
idag va ja först i skolan, fett med tråk. Hade prov sista lektionen, typ halva klassen gick efter 2 minuter. Äkta inte ens försöka. CPKLASS JAG LACKAR PÅ RIKTIGT FAN. sen åkte jag till stallet idag, hade insläpp, red lite lite sen kom Martina å tog över ;) hoppade 65! :) försökte på 70 men de gick ej :P men fett duktigt han har blivit <3 sen ha ja kollat på TV, nu är jag trött :(  håller på å kollar runt på hundar, jag har typ övertalat pappa, det är bara mamma kvar, kommer blir svårt :/ men de blir väl antagligen en pudel eller softis. Det lutar mest åt pudel förutom att då vill jag ha en liten , men vill ta långa promenader, någon som vet om toy/dvärg-pudlar orkar med två-timmars promenader i relativt snabbt tempo? och just ja, ska ha en hund som inte fäller ;) because of mami.

hm men men, hejdå :P

Kommentarer
Postat av: Louise

jävlar! jag är impad :) grattis hoppas bara allt går vägen ... puss
puss

2008-03-08 @ 17:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback