hejdå..

Släktfest igår då. det var trevligt. men äcklig mat :) hata thai. Men jag fick öl iallafall. orkar inte berätta :P
Idag, har jag varit väldigt trött och fylld med ångest som alla dagar. Väntar fortfarande på en bra dag, att få känna lite hopp, lite, bara liite lycka. verkar inte komma någon sådan dag. Felicia har ridit lite på Baldur min bebis <3 red lite själv också, han var jätteduktig <3 det är för din skull jag går upp på morgonen just nu.

idag har jag pratat med Linda också. sjukskriven ett tag framöver. FITTA. allt går bara fel fel fel. men ska försöka vara lite positiv nu... Andra avenyn kommer idag, :P hehe. och wallander. så det blir TV ikväll iallefall. om inte någon vill umgås med mig? jag behöver sällskap. men antar att ingen vill umgås med en tönt som mig :) förstår er. fan jag ska gå å dö. Pusshejdå, ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback