max 3 kilo

lösgodis per kund/hushåll. Dåligt att sätta värsta låga gränsen, det är för fan påsk ^^
Idag var jag ledig så åkte till stallet på morronen. Jag red ut själv. visste att jag inte skulle gjort de, ja red vilse :P Följde efter några spår i skogen och sen helt plötsligt försvann spåren, men tänkte att det e väl bara att följa stigen (som knappt syntes pga att det e ju snö..) plus att det var ler/vatten pölar ganska mycket som baldur hade stora problem att ta sig över xD annars upptävkte ja ida att han har ganska lätt att ta sig fram i de flesta terränger :P Sen när ja efter ca 40 minuter kom fram till et ställe ja kände igen mig så tog jag en lugn galopp på en grusväg, det var mys : ) sen blev han dock pigg och försökte slänga av mig, men lyckades såklart inte, moaha :D

Åt lunch hos åsa, sen har ja vart på ica maxi. å käkat sallad xD Pappa har sagt att vi garanterat skaffar hund om jag får alla rätt på alla matteprov fram till sommarn, och Julle lär sig gångertabellen (hon har ärvt mammas mattegener som jag :P) så måste verkligen satsa på matte nu ^^

nu ska jag faktiskt sova. puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till med matten! :D ååh fan vill oockås ha hund, såg värst söta tollar ööh rasen hunden :P den va fin och lugn och jag vill ha den!

2008-03-22 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback