thunderstorms can never stop me.

jappsi, jag vill bara informera er alla om att min hals smärtar något otroligt. man ser mina halsmandlar om ja kollar i min hals. Typ knappt nån öppning till strupen >< kan inte ens böja bak huvudet. Så ja. det är faktiskt lite synd om mig, haha. Men imorn ska jag ner till Åsa å sno lite av alla hennes mediciner som hon köper överallt.
Idag var jag i skolan sista lektionen. fett onödigt men bättre att gå på en lektion än ingen? Imorn är vi lediga men ska hem till Carro å jobba grupparbete. Plus träffa hennes gulliga hundar ^^ hehe.

Jaojao, senare åkte jag till stallet och baldur var underbaar <3 världens sötaste. Jag red barbacka på volten och han va så söööt ^^ hihi. Sen skulle ja åka hem med Karin men då hade lisa (hunden) rymt upp i skogen, så vi leta efter henne typ 10 minuter, ropa hur mkt som helst. Sen kom hon i full fart å var helt galen :P men lyckades fånga hon iaf xD sen på vägen hem så prata vi lite om hundar åså att ja ska köpa hund kanske, så ska få låna lisa nån/några dagar vad jag vill för att se om mamma känner av den rasen. Vill egentligen ha en mindre hund men alltså ska iaf testa :)

på kvällen nu har jag glott på sjukhuset å andra avenyn. ooh på tal om sjukhuset. mamma råkade beställa fel bok från en bokklubb och tack för det :D :D fett intressant, står massor om olika sjukdomar ^^ jag kommer bli ännu mer hypokondrisk när jag bläddrat igenom den där boken ett par gånger but still, I love it ^^ aja, imorn ska jag till bibblan iaf om jag får tid , längesen, ska låna läsböcker(läste om en bok i dn idag verkade skitbra, handlar om en 17-årig tjej som ska dö i cancer å de e typ sista tiden i hons liv den handlar om ^^), filmer och böcker om hundar ;) hehe- aja, nu ska jag vet inte vad. äta kanskee, ja e skithungrig men gör så jävla ont att svälja :/ aja pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback