tsm e vi oslagbara ;) <3

I lördags var jag med Hanna, skiiitkul <3 Först gick vi på bio och såg Juno och den var faktiskt skön ^^ , men det var några äckliga jävla fittfjortisar några rader över oss som hade seriösa probleeem! JAG DOG! asså sitter å garvar skithögt å smäller med tuggummi så det låter fett mkt. :@ men aa. Dom var glömda ganska snart. Sen efter åkte vi hem till Hanna, kom dit vid halv 12 tror jag, korkade upp vodkan och började grogga, mkt trevligt :) haha vi spelade TP i början, sen började vi lägga upp tidningsuppslag med nakna brudar över hela golvet så vi skulle bli tända tills vi skulle ha sex senare (?) xD plus att det var skydd för mattan om vi skulle spilla men det gjorde vi inte :)

Efter ett par timmar hade vi druckit upp hela vodkaflaskan så då var vi tvugna att gå in i huset å hämta mer. Hennes pappa vaknade i sista stund så jag hann gömma den xD sen fortsatte vi dricka på. jag vet fan inte hur mkt vi drack. men vid 8 på morgonen bestämde vi att vi skulle skita i att sova den här natten, då hade vi druckit konstant i 8 timmar :P men sen 5 minuter senare eller något så somna vi, halv sittande med kläder å hela alltet på :) vaknade igen vid halv 11 å då gick vi upp :) MKT trevligt natt, utom att vi rökte nåt för jävla mkt så mina cigg e nästan slut :'( :'( fast det var trevligt då.

idag kom ja hem ganska tidigt. pappa var hygglig nog att hämta mig, ville inte visa mig in public alltför mkt. Sen var jag i stallet helt skiittött. kollade lite på vänner när ja kom hem men somna i soffan, sen vare helt plötsligt middag och hela dagen borta. ganska meningslös söndag som vanligt.

Nu har jag fett med söndagsångest, jag vill verkligen INTE till skolan imorn, funderar på att stanna hemma. har fan bara två lektioner..  njfkhskgjdhld. plus att linda inte e där så ja pallar inte bara . men men, nu ska jag dö. HEJDÅ. :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Tänkte att ni hade skyddet för mattan ifall ni faktiskt skulle haft sex :)

2008-03-02 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback