Skulle du gråta om jag dog?

Jag vill veta! men vågar inte fråga ^^


har skrivit uppsatsen om förintelsen nu. Peuwh det va riktigt jävla jobbigt! Nu har jag bara typ 4 arbeten kvar. Sen är det matte NP på torsdag oxå.. shiiiit. HATA MATTE! ska verkligen göra omval till sam. Alltså jag hatar Matte så jag kan inte gå natur ¨å jag hatar SO så jag vill inte gå sam heller :/ baajs. ivf. de blir som de blir

haha, Åsa har msn ^^ roligt. anw. Jag vet inte vad jag ska skriva. har ju vart hemma hela eftermiddagen så jag har inte så mkt att berätta.

Jag är så trött. Jag ska nog lägga mig snart x) men om jag lägger mig tidigt kommer jag vara så trött imorn. Typiskt. Jag hatar att va trött det är så jobbigt :P iaf i skolan.. BAJS PÅ SKOLAN HATA HATA HATA HATA HATA!!! d a m p

jag måste verkligen sluta säga bajs. det är inte så fint. Men bättre än vissa andra ord jag säger hallå?

öhh, imorn har vi gympa. fan va segt. Jag är alltid så trött så det blir jobbigt. Jag får INTE glömma min pumatvål. då kommer jag kuka ur i skolan när jag kommer på de. haha. jag e knäpp. när jag är trött å är jag knäppare. fast på ett tråkigt sätt. när jag är jättetrött e jag knäpp på nervretande sätt men roligt. När jag är pigg kan jag vara knäpp men det händer att jag är normal (eller?) alltså, hemma är jag oftast normal.  
Äh flummigt.
ÄLSKAR MINA KOMPISAR FETT MKT!! WAAAH <333333 PUSS PÅ ER BRUDAR! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback