Våran värld

Jag tycker den texten är så bra!!
Ivf. idag började dagen dåligt. Jag hade stängt av väckarklockan i sömnen igen :S Så pappa väckte mig klockan 7 å fråga vilket tåg jag skulle ta .. skulle ta halv 8 tåget :P Så jag hoppa upp snabbt som fan tog på mig några kläder som låg på golvet, sminka mig borsta tänderna tog en macka utan nånting på å sprang till stationen :P Men jag hann med tåget iaf ^^ rätt coolt. Fast sen va typ hela dagen förstörd..hade ont i magen hela tiden x) Jag tål inte stress verkar de som =P inte på morronen iaf.
Först hade vi medicin då prata vi om hjärtat å blodcirkulationen. Det var intressant :) Ska lära mig alla hjärtats delar å typ massa blodådror :S men det mesta har jag redan lärt mig =P Av hjärtats delar iaf.. Sen hade vi matte. Jag gjorde ungefär tre tal ( kollade på Steffi ) ..sen till lunch fick vi nån höstgryta.. det var typ kött å lite sånt i en brun sås :P ganska gott :) man kunde välja på nåt som såg ut som en blandning mellan paj å lasange.. det såg äckligt ut.. Efter lunch hade vi naturkunskap då ksulle vi ta in massa grejer från skogen å mäta PH-värdet å sånt på dom. Jag tog in två spindlar :) Dom va söta. fast asså jag kollde bara va de va för ras. Kommer inte ihåg vad dom hette men den ena va nummer 207 i boken :P Kolla på den i sånt där förstorningsglas..den va jättesööt! Såg dens ögon typ små svarta runda :PSen tvätta den sig som en kanin thih =P
Vid 1 drog jag till kuratorn.. hon ska ringa till min mamma för att rektorn vill ha samtal med mina föräldrar :O helt sepe. men men..
Sen åkte jag hem. Skulle egentligen gå på cp-matten men jag orkade inte =P Nu ska jag plugga lite till (host :P)  Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Klara

idiot rektor!! att folk kan va rädda för små söta spindlar ;)

Postat av: Louise

hehe va gulligt att den tvätta sig som en kanin! fan va coolt egentligen att ha en spindel som husdjur...nu måste jag fortsätta plugga pusspårej

2006-09-18 @ 20:37:49
URL: http://monstre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback