Maybe this time it will bleed till I'm free.

Svar till Kakan: måste du dricka  för att vara social? ^^

Hej.
Nu är jag äntligen hemma. Längtar tills jag ska till hultsfred om jag lever då (har börjat tänka sådär ganska ofta "om jag lever då".. fråga mig inte vfr) Det var iaf väldigt trevligt i fjällen, orkar inte skriva dock så fråga om ni vill veta nåt. Imorn börjar fittskolan igen. Men det könns inte så farligt eftersom jag inte nödvändigtvis måste plugga för jag måste ändå gå om ettan.. fyfan vad jag bara vill dö! -.-
skitsamma. har inget intressant att skriva så nu ska jag gå och vara emo :) Pusshej

Allt jag har kvar är tomma ord som du sa..

Kommentarer
Postat av: Klara

Vi kan bajsa snett på skolan du och jag, den är elak :@

Postat av: carru

Usch då =/ vaddå? så nu får du inte gå vidare till 2:a ?
Puss ÄLSKAR dig.

2007-01-07 @ 22:30:49
URL: http://blommigaskoor.blogg.se
Postat av: Kakan

Jag är ordet social med eller utan dricka, that's it ;>

2007-01-08 @ 21:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback