bored.-

Nu har jag riktigt tråkigt. Jag vill även passa på att påpeka att Linda har vart bortrest långt bort utan mobiltäckning alldeles för länge. i need you. Idag har jag även kommit fram till att jag hatar de flesta människor och att jag föddes utan förmåga att prata om känslor. Jag kan verkligen inte. Jag har kunnat prata med 2 personer i hela mitt liv börjar på den 3:e nu då. Kanske börjar lära mig ;) Samma sak är jag sämst att ge råd när nån typ har problem med något, SÅ KOM INTE TILL MIG MED PROBLEM. I'm a very good lyssnare men inget mer :)

och varför jag hatar min klass; INGEN är mellan. Antingen är de blåsta jävla idioter som bara är jobbiga. Eller dom som är snälla och lite mognare pratar BARA om plugg. BARA. bara barabara bara, man får damp på riktigt! Jag är den enda som är normal :P inte för att jag är normal men alltså jag tycker faktiskt det i den här frågan. För jag kan ha roligt (märks antagligen inte i skolan) men jag kan också hålla käften under en genomgång vilket somliga verkar ha svårt för.  Plus att som jag tidigare nämnde med talförmågan, jag har heller ingen förmåga att prata om oväsntliga saker med oväsentliga människor. Eftersom att alla i min klass pratar om antingen fett tråkiga onödiga oviktiga saker eller skolan, så blir det oftast så att jag inte pratar nånting. tänk er själva:
- alltså shiiit, jag såg väärsta snygga killen på tåget AAAAAAH
- OMG skojar du eller ?? shit lyllo dig jag såg värsta fyllot , gråter..
å så kommer jag: eh, vad händer efter döden?

fan heller :P detta har iaf gjort mig till en enstöring som alla undrar vad det är för fel på. MEN jag vill poängtera att jag trivs med denna roll och blir ganska irriterad när någon absolut måste prata med mig. DETTA ÄR ALLTSÅ HELT SANT OCKSÅ. på riktigt. MEN jag pratar trots allt med några i klassen ändå för som sagt måste jag öva på att tala.

märks det att jag har tråkigt? Jag tror jag skulle kunna skriva hela natten. Det ska jag inte, don't worry. Mowgly avbröt mig just i mina djupaste funderingar och frågade om jag var full. För er som undrar är svaret nej. Lite utav en besvikelse men jag är fortfarande råfattig och hemma finns bara whiskey. Iofs massa starköl men det får vänta till imorgon när alla är packade som människor. Tänkte baxa några då  :)

Jo juste, att jag nämnde just döden där uppe var ingen tillfällighet, har tänkt på det hela veckan. Jag har aldrig varit rädd för döden, snarare tvärtom, jag fascineras av den. men på senare tid (veckan :p) kom jag på att döden kanske är det värsta som finns. Kanske är extremt plågsamt. man kanske vrider sig i smärtor i flera dagar efteråt. Om man blir begraven alltså. Och om man bränns AJIHELVETE. fatta själva. Inte en jävel vet ju om man känner det. Och frystorkas, det är ju ganska nytt. Men det verkar inte heller så himla skönt.
Men hursomhelst, sen när man väl e död och gått igenom hela den där processen så måste det ju hända nåt. Man kansske kommer till nästa värld. Hela vår jord kanske är som ett dataspel. De kanske sitter på nån annan planet och styr oss med våra datorer ungefär som the sims. Ibland händer det att någon dör ung det är väl antagligen nybörjare. Alla som tar självmord är de som slutar spela för att dem tröttnar (taskigt mot oss här på jorden). osv. Sen när man dör iallafall så får spelaren komma till nästa level. Människan föds på nytt med samma själ, dock har spelaren stor valfrihet när det gäller utseende, kön osv.

alltså fatta eller? tänk om det är så? :D jag tror nästan på det. seriöst :P eller så kanske man kommer till himlen sådär. fullt med ekollon eller vad ens stora last är, jag borde sluta röka. jag skulle inte vilja komma upp till himlen och bo i ett cigarettlandskap. Fast å andra sidan, jag har ju inte direkt skött mig helt exemplariskt så jag kanske hamnar i helvetet och får skyffla aska i resten av min död. (kan man dö igen när man dött om det är på detta vis eller lever man i sin död för evigt?)

Nej men jag ska nog sluta skriva nu. Känns som att det här kan spåra ur ännu mer och den katastrofen ska helst inte ske. Men det är väldigt svårt att sluta skriva när man väl kommit igång ska jag tala om. Och när jag väl kommit in i dessa tankebanor är det ganska svårt att ta sig ur dom. MENJA , innan jag avslutar måste jag bara tala om; jag har börjat läsa på en bok, författaren har tydligen fått nåt pris för bästa debut eller liknande. den heter iaf "punkindustriell hårdrockare med attityd" jag har inte kommit så långt men när jag kommit en bot eller rent utav läst ut så ska jag rekommendera den om jag tycker den är värd det. Jag älskar den so far men mycket kan hända. jaja, hejdå ha en bra kväll, själv ska jag nog läsa min bok och inte ta en kopp te för jag har redan druckit två koppar idag. SERIÖST JAG KAN INTE SLUTA ! xD nu skaa jag inte skriva mer, jag lovar, HEJDÅPUSS.

Kommentarer
Postat av: Louise

hahahhaa asså åh va jag gillar dig! fett skönt inlägg:) det där med sims har jag också tänkt fast inte så utvecklat ... väldigt underhållande.
dt där med ekollon och ens stora last fick mig utsökt att tänka på Ice age! haha kom det där ifrån?
om man nu känner även efter att man har dött undar vilket sätt som känns bäst att ta vara på kroppen då? då vill jag bli mumie utan hela ta ut hjärnan genom näsan grejen .. men annars verkar det najs, skönt bandage och balsam:) Jag tänker på dig som normal men om jag gick i din klass skulle jag nog också känna mig annorlunda... jag gillar inte ordet normal. aja hasta la vista baby!

2008-03-22 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback